Over Conclusr Group

Conclusr Group is een onderzoeks- en adviesorganisatie en leverancier van callcenter diensten; met een management dat haar sporen heeft verdiend op het gebied van marktonderzoek. Conclusr voert zowel maatwerkonderzoek als multi client onderzoek uit; levert callcenterdiensten en is expert op het gebied van dashboardingtechnieken. Conclusr voert kwantitatief onderzoek uit (telefonisch en online), maar ook kwalitatief onderzoek (paneldiscussies, focus groups en groepsdiscussies, face to face interviews en mysterie shopping).
 
Wat wij in de afgelopen 30 jaar hebben geleerd, is dat onderzoekers de neiging hebben om de klant te doen geloven dat zij de enige waarheid verkondigen en dat klanten dat maar al te graag willen horen. Echter, in de basis weten beide partijen dat onderzoek, hoe betrouwbaar gemeten ook, een benadering van de werkelijkheid is. En juist vanuit die gedachte helpt Conclusr haar klanten verder. Door rekening te houden met de grenzen van onderzoeksresultaten, komen we tot advisering en beleid. Want van een gespecialiseerd onderzoeksbureau mag u meer verwachten dan het weergeven van data in fancy plaatjes en overzichten. Conclusr durft dan ook conclusies te trekken en de discussie met haar klanten aan te gaan. Want handelen op basis van kennis, bijvoorbeeld over ontwikkelingen in de markt, inzicht in klanten of potentiële afzetgebieden, geeft beweging en triggert de creativiteit van de organisatie om in actie te komen. Zo worden veranderingen bewerkstelligd waarmee we organisaties steunen in het nemen van essentiële beslissingen gebaseerd op gedegen onderzoek.

Bent u actief in de mobiliteitssector, de financiële of zakelijke dienstverlening, het HR speelveld of de ICT sector? Ben u een branchevereniging? Wilt u meer weten over onderzoek naar huisvesting van buitenlandse werknemers (arbeidsmigranten)? Levert u producten of diensten aan zzp’ers? Of werkt u voor een charitatieve instelling? Dan bent u bij Conclusr Group aan het juiste adres.
Bent u actief in een andere sector? Ook dan stellen wij graag onze kennis en middelen aan u beschikbaar!

 

Maatwerk / single client

Veel bedrijven en instellingen zijn op zoek naar generieke marktinformatie die niet gevalideerd voorhanden is. Andere bedrijven en instellingen hebben specifieke vragen waarop antwoorden gewenst zijn. Deze organisaties zijn aan het juiste adres bij Conclusr Research: wij voeren doorlopend maatwerkonderzoek uit voor zeer diverse klanten. 

Conclusr inventariseert het probleem, de vraag of de doelstelling die een klant heeft met onderzoek en stelt op basis daarvan kritische vragen. Op deze manier komt Conclusr tot een onderzoeksaanpak die leidt tot een effectieve operationalisatie, methodiek en vraagstelling die is toegespitst op de behoefte van een klant, zodat de juiste informatie boven tafel gehaald wordt. Uiteraard adviseert Conclusr hierbij en neemt de uitvoering over. Ontzorgen noemen we dat.Kennis die de mensen van Conclusr hebben uit de multi client onderzoeken, wordt hierbij uiteraard ingezet. Zo gaat er geen kostbare tijd of geld verloren met het opnieuw uitvinden van het wiel.

Bij single client/ maatwerkonderzoek komt alle output van het onderzoek uitsluitend ter beschikking voor de opdrachtgever.

 

Multi client onderzoek

Belangrijke markten, segmenten, doelgroepen en ontwikkelingen in de wereld worden door Conclusr actief gevolgd. Dit doen wij door het uitvoeren van zogenaamd multi client onderzoek. Bij deze onderzoeken selecteren we zelf de onderwerpen en gaan we vervolgens in gesprek met de markt (bedrijven, instellingen en overheden): zij mogen de vragenlijsten inzien en input leveren, zodat we alle belangrijke vraagpunten kunnen meenemen in het onderzoek.
Het kenmerk van multi client onderzoek is dat dit wordt uitgevoerd op initiatief van Conclusr en dat de resultaten voor de gehele markt ter beschikking komen. Zo profiteert u van de kennis en ervaring van Conclusr Research binnen een markt. Het voordeel voor een klant is dat er een grote hoeveelheid aan objectieve marktinformatie beschikbaar komt, tegen relatief lage kosten. Zo krijgt een organisatie inzage in de belangrijkste trends en ontwikkelingen van een specifiek product of dienstenveld.
Extra voordeel bij multi client onderzoek is de mogelijkheid is om vragen toe te voegen aan de vragenlijst. De resultaten op deze vragen komen dan uiteraard alleen voor uw organisatie ter beschikking.

Er zijn multi client onderzoeken beschikbaar op de volgende gebieden:

 

 

Conclusr is lid van MOA, de Markt Onderzoeks Associatie. Zie hier het bewijs van het Lidmaatschap van Conclusr.

Lees de publicaties