Dashboarding

Stel, u komt om in de aanwezige data in uw organisatie, die in diverse systemen verscholen ligt. Of er is data aanwezig die wél goed gestructureerd is, maar u weet niet precies hoe u deze veelheid moet interpreteren.
Dan heeft u behoefte aan goede, actuele en bruikbare informatie. U wilt dus eigenlijk marktinformatie en inzicht in de markt krijgen, op basis van diverse bronnen en data die al beschikbaar is.
In dat geval kunt u bij Conclusr Research terecht: wij bouwen dashboards op maat. Hierbij krijgt u een gestructureerd totaalbeeld van de markt. Maar met een dashboard is het tegelijkertijd eenvoudig om details naar boven te krijgen. U zult met dit in- en overzicht dus minder zaken over het hoofd zien en u krijgt inzicht in segmenten, doelgroepen en niches die u mogelijk eerst links liet liggen.

Markt dashboards worden ingezet wanneer er overleg plaatsvindt of wanneer er beslissingen moeten worden genomen over de opties die in de markt mogelijk zijn. Vanuit een gedeeld inzicht komt u sneller tot verantwoorde beslissingen over wat u of uw organisatie gaat doen.
Dit wil niet zeggen dat er moeilijke trainingen of uitgebreide handleidingen nodig zijn over hoe een dashboard samengesteld moet worden. Conclusr levert gewoon een dashboard dat volledig naar uw wensen is vormgegeven met de informatie die essentieel is. Een dashboard dat in zeer korte tijd door de specialisten van Conclusr is gebouwd.
 
Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Wij voorzien u graag van advies over de mogelijkheden voor uw organisatie.